carolinns.blogg.se

Söndagslistan
Godkväll på er! Här kommer som utlovat det första inlägget i kategorin - Söndagslistan. 
 

Vad har du gjort idag?
Idag har jag varit ute i skogen med min lilla valpis och sambo. :) Vi tog en promenad och avslutade utflykten men en fika på ett mysigt café på en bänk ute i solen. Efter detta har jag tagit det lugnt hemma och kollat Nashville. 

 

Vad har varit bäst i veckan?
Har 3 grejer.

1. Dagens utflykt. Så skönt med frisk luft och sol i ansiktet. Hade lite glömt bort hur det kändes, som vi Svenskar oftast gör när hösten är kommen.

2. Elins 1-årskalas igår, trevlig tillställning med SÅ god mat och för mycket godsaker. 

3. Onsdagsmiddagen på stan med Erika. Så nice att göra något mitt i veckan och inte bara leva för helgen. 

Vad har varit sämst i veckan?
Mitt avsaknande av träning. Inte fått något vettigt gjort känner jag. Hela veckan har varit en dimma känns det som. Inte känt mig produktiv tyvärr. 

Vad har du sett för filmer/serier?
Jag har kollar ikapp serien The Affair. Rätt deppig serie egentligen, men som den serietorsk jag är så måste jag fortsätta för att veta hur det slutar. 
Även plockat upp serien Nashville igen. Kommit ut en del nya avsnitt som jag inte hunnit se. Rekommenderas! 

Har du gråtit något?
Ja, varit lite känslig för känsliga moments. Såg ett klipp på FB där en man släppte allt han gjorde för att starta en hundgård för hemlösa hundar som dumpats på en soptipp som valpar. Då grät jag en del..

Vad längtar du efter?
Att hitta min "grej". Kommer utveckla det här i ett blogginlägg framöver. 

Vad vill du tipsa om?
Sjukt random tips nu men, om ni ska baka bullar: SNÅLA INTE MED FYLLNINGEN!
Seriöst. Jag trodde att jag hade maxat när jag bakade i veckan. Oj vad fel jag hade. Mer fyllning till folket!

Veckans dryck?
Helt klart kaffe som trillar in på förstaplatsen. Men eftersom jag även var ute och fuskade lite i onsdags så säger jag även vitt vin. 

Vad har du tänkt mycket på?
Valpuppfostran, framtiden och jobbet. 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress